معماری و دیزاین

برای دیدن عکسها روی ادامه مطلب کلیک کنید

معماری و دیزاین

برای دیدن عکسها روی ادامه مطلب کلیک کنید

پلان نما و مقطع کلیسای جوبیل

پلان موقعیت کلیسای جوبیل
situation plan




پلان
floor plan






نمای شرقی
eastern elevation






نمای غربی
western elevation





مقطع شمال-جنوب
north-south section




مقطع جنوب-شمال
south-north section





مقطع سالن اجتماعات
section community centre





مقطع
section


نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.messi17.blogfa.com

سلام گلم
من مهسا دانشجو معماری هستم
میگم این نما ها تو چه مقیاسی هست؟
بیا بهم خبر بده

سلام
از جایی که پیداش کردم مقیاس ننوشته بود
میتونی اول پلان رو با خط کش اشله کنی
بعد نما رو هم با پلان تطبیق بدی
من خودمم همین کارو کرده بودم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://architect.loxblog.ir

مقطع ها باز نمیشن، هم قالب وبلاگی

شیما دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام مرسی از وب خوبت میشه اطلاعات معماری رو برام بفرستی.من ترم اولم خیلی بهم سخت میگذره.پلان،مقطع،هر چی داشتی.ببخشید ها.ممنون میشم

سارا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

فقط اومدم تشکر کنم بی هیچ خواسته ای مرسی خانوم مهندس وبلاگت عالی بود موفق باشی

زهرا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ازت ممنونم عزززززززززززززززززززززززززززیزم.درست در شرایطی که کاملن از پیدا کردن پلان کلیسای جوبیلی ریچارد میر ناامید شده بودم،وبلاگتو پیدا کردم.انشالله همیییییییشه موفق باشی قربونت برم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد