معماری و دیزاین

برای دیدن عکسها روی ادامه مطلب کلیک کنید

معماری و دیزاین

برای دیدن عکسها روی ادامه مطلب کلیک کنید

سلام

سلام :)

این روزا بخاطر حجم زیاد درسها نمی تونم مطالب جدید بذارم

ولی بعد از پایان ترم سعی می کنم از پروژه های خودم و مجله های معماری استفاده کنم

مرسی از بازدیدتون

نظرات 4 + ارسال نظر
معمارکوچولو شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://memarkoochooloo0250.blogfa.com

سلام سمیرا جون
موفق باشی عزیزم.منتظر مطالب جدیدت هستم.
عکسایی که میذاری همیشه خیلی جالبن.

معمارکوچولو جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام خوشحال میشم اگه وقت کردی سر بزنی.

... شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری ترم ۴معماری هستم استفاده کردم ممنون

katana سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

salaam khanoom mohandes kheili vaghte matlabe jadid nazashtid

salam
bale ,felan vaght nadaram :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد